Ursäkta röran, vi designar om

Vår design verkar som ni ser ha hoppat ur led så vi är tillbaka på någon typ av standard design.
Jhonny ska fixa tillbaka det så fort han får tummen ur....
 
Mötet igår gav ju inte direkt önskat utfall men det får Jhonny gå in på mer, han som faktiskt var med.
Jag känner mest för att lägga mig under en sten och inte komma fram igen fören huset står klart och jag bara kan flytta in haha. Allt det roliga med att bygga hus osv har liksom försvunnit.
Jag är så trött på allt strul.
Men men nu ska jag inte tjura mer, Jhonny blir så sur när jag deppar ihop så här haha.
 
Ikväll ska vi sätta oss och räkna mer exakt på vår budget (som nu lär spricka så det ryker om det) och så ska jag skriva ihop det där utlovade inlägget sen.
Men just nu sitter jag och äter lunch på jobbet så det får vänta.
 
/Sophie