Altanbygge dag 4

  Nu är det mer eller mindre 6 dagar sedan vi började med fixet för altan. Dock får vi nog räkna bort 2 dagar för jag hamnade på sjukhuset väldigt akut. 

   Fick plötsligt extrema buksmärtor så jag knappt kunde andas i söndags vid lunch. Blev ilfart till sjukhuset för kontroller av både mig och bebis. Blev kvar över natten för observation osv men i slutändan hittade de väl inget konkret att åtgärda så fick åka hem igen på måndagen. 
    Troligtvis problem med gallan/lever i kombination av havandeskapsförgiftning som orsakade smärtan. Så det är bara att vänta ut bebis och hoppas att det inte blossar upp igen. 

   Hur som, tillbaka till altanen hehe. Det går framåt och jag är så imponerad över Jhonny för han gör i princip 99% själv. Jag hjälper till att lyfta lite reglar eller kratta lite grus men mer än så får jag inte hjälpa till 😅. 
   Snart är underarbetet klart med reglar osv så att vi kan börja skruva ihop allt och sen börja med själva trallen 👍
   Det är ju ett jäkla jobb bara att få allting rakt och i våg osv... 

 Pass opp här kommer lite bilder!