Gräsmatta Dag 2 FÄRDIGT!

   Men hurrni, hur duktig man har inte jag?! Nu har vi en gräsmatta! Halleluja 😊 

   Efter lunch kom Jhonnys pappa och bytte av min pappa och så körde dem på hela eftermiddagen och blev nu färdiga. 

   Jag har fortsatt mitt oerhört viktiga jobb som vattenansvarig, både av gräsmatta och jobbare haha. Med en sovstund mitt på dagen ska väl dock erkännas hehe. Kroppen orkar inte riktigt som vanligt som sagt. 

   Så det är ju tur man har en krigare till man som inte ger upp i första taget och familj som gärna hjälper till. Tack så jättemycket! 


   Nu är det klart! Tjoho!!! 

/Sophie 

#1 - - Hampus:

Hej, tack för en trevlig läsning och uppdateringar!!

Jag kollar på just Fiskarhedenvillan för eventuellt husbygge inom snar framtid och därför blev denna blogg ännu mer intressant.
Såg att ni valt att gjort en del själva, gissar att det var åtagande 4 (?) som ni valt göra själva? Blev det än stor skillnad i pris pga detta eller vad gjorde att ni gjorde så?

Har försökt hitta inlägget där ni skulle specificera kostnader men finner inget, vore väldigt intressant ifall ni vill dela med er utav lite kostnader nu då ni är "klara".

Grymt bra jobbat och fortsatt lycka till med huset! :)

Med vänlig hälsning
Hampus

Svar: Hej! Haha ja du det inlägget gällande budget och kostnader ska Jhonny stå för så fort han får tummen ur haha. Stämmer att det var åtagande 4 vi gjorde själva och vi har inte räknat exakt på vad vi sparat. Svårt att räkna arbetskostnad osv för snickare gentemot att vi nu gjorde mkt själva med hjälp av min pappa osv. Men runda slängar kanske sparat krasst 100tusen ungefär. /Sophie
Det här är vi!