Lister

   Jhonny har fått upp farten som tusan nu vad gäller golv- och taklister!

   Mitt jobb är att måla dessa så det gäller att man  hänger på nu haha.  

   Men med lillebror (jo men visst, vi väntar en liten pojke!) i magen så är jag väl inte så snabb som jag brukar. Så jag tar ett rum i taget och sätter mig med fötterna i högläge och lite dricka där i mellan 😉 

   Har en framfog som snudd på tar livet av mig varje gång jag tar ett för stort kliv eller bara allmänt rört på mig "för mycket" en dag. För mycket är typ en promenad på 10 minuter... Så jag tar det lilla lugna, även om det är svårt att acceptera ibland hehe. 

   Nästa projekt jag skulle vilja få klart är vårt sovrum. Just nu är det bara snabbmålat en gång i vitt och helt utan någon form av inredning. 

   Vi är lite inne på nu att "go crazy" här inne och måla alla väggar i mattsvart. Sänglampor och andra detaljer i mässing/guld. Några snygga och meningsfulla posters i guldram ovanför sängen osv. Vad tror ni? Golvet är ljusgrått och tak förblir vitt. 

   Tror det är resten av husets totala brist på färg som driver mig till att vilja ha en svart och lite "exklusivt" sovrum. 
   Vi får se hur det slutar. Det behöver i alla fall köpas sänglampor, ny taklampa, sängbord osv osv innan det blir som vi vill ha det 👍

   Nu ska jag ta stora magen och tacka för dagen. Vi hörs! 
/Sophie