Sommaren är här

   Gud vad skönt väder det är idag! Barnen har fortfarande vattkoppor så dem är fortsatt hemma med mig. Själv är jag ju sjukskriven pga graviditetsproblem. 

   Det var så skönt ute idag så vi bakade lite muffins och gav oss ner till tjurarna i skogen och var där bra länge innan vi begav oss hem igen för att äta en sen lunch. 

    Som vanligt hängde våra 2 knäppa katter med på promenaden. Dem är mer hund än katt skulle jag tro haha. 

   Annars har vi bara tagit det lugnt på tomten, efter den promenaden behövde jag ta det lugnt och bara göra ingenting en stund för kroppens skull. Ungarna har röjt runt och lekt på studsmattan, gungorna och runt på den obebyggda gräsmattan mitt emot. 
   Det är egentligen 2 tomter men de dömdes ut för ett par år sen så det får inte byggas ngt där så kommunen har planterat lite träd osv istället och låter det vara en liten "park" för oss i området. 
   So far är det bara vi som nyttjar den vad vi sett haha. Ungarna springer runt där och plockar maskrosor och kollar på fjärilar. 

   I morgon kommer det mer jord och på fredag kommer de och planar ut det över tomten. Så FÖRHOPPNINGSVIS kan vi beställa gräs och börja rulla ut nästa helg! Håll tummarna 😉

/Sophie